Give up cracking my brains

*Ysn和Jac到外头去逗了一圈,晚上外头的空气特别清新;风中的冷也变得清爽。多想呆着不回去。想回到过去。Who knows one day I might just低头?*

Watched墨攻during philosophy tut. Si Won is handsome la but he don’t exactly suit tat古装look in that movie…his hair somehow resembles that of a toad’s bulging neck. I nv knew I could actually be interested in a war movie…maybe because I learnt about the theory of墨学.

Lunch tried the麻辣烫from 3rd flr canteen at北秀楼…RMB9.50. The soup is nice itself but drink too much u will find it salty. All in all the food over here in China 90% are重口味的.

Had dinner with WZ, Jac & Michelle. Had so much laughter on the way… Jac’s super crazy la her laughter and actions! WZ laughed until no voice le…and“胡太监”was such a poor thing lol!

*After a big round back to hostel,我想。。。想太多根本是浪费精神的力气。但愿我就此放弃。

A song lyrics I wrote dunno when...sth about u looking back at sth that's already gone.

一直在原地
从前下午三点钟的画面在今天凌晨三点钟重演
周围一片废墟慌乱在逃命
在我不顾一切头也不回走掉的游乐园外面
我们之间的世界在无言之中忽然毁灭

待我转过头再看你那瞬间 已看不见

CHORUS: (1)
我打开回忆 陈旧得模糊不清
我轻吻了你 那些错已过去
泪水在你闭上眼睛后
打转在原地
CHORUS: (2)
我看着记忆 记忆在倒退
你脸带笑意 疲倦的睡去
而泪水在你永远睡去后
淹盖了原地

从没想过一句错怪你会让我满心都是悔意
其实对你我早就在心里说了千万次的对不起
只是还是天意 一切都是命运
我终究无法爱你到老去

等到直觉叫我看你最后一眼 但是已看不见
CHORUS (2)
翻开记忆我踏上原地
一直在找寻你的脑海推翻不掉伤心 不能忘记

OH~我轻吻了你 那些错已过去
泪水在你闭上眼睛后
打转在原地
CHORUS (2)
一直在原地 找寻你

Comments