Eye pain

*Weather is so cold now…I really need to get my gloves and socks ASAP!*

Left eye nt enough slp wake up turned red. Our new politics cher looks like those sell小吃de auntie lol. During history lesson, I literally dozed off cos of the glaring lights and hypnotising words.楼老师almost变态~he likes teaching so much but nv think if we like listening to him that much as well…haiz.

*Jac…u’re “heart-crazy” le over those photos haha!*

*If my husband can cook like Ady…piang I would be so blissful!*


Dinner had the卤鸭蔬菜焖饭(RMB7)which is so tasty! I actually finished that big bowl of rice ah!


Got to go study lit now...so share this song lyrics ba. Think I wrote this song cos I got inspiration from Fish Leong's live version of“掌声”.

这一首歌
当我唱这一首歌
不看进你的眼睛 避免感染到伤心
当我唱这一首歌
不禁会勾起记忆 教会我舍得放弃

这是受伤的 失恋的 苦情的歌
安慰我 伤心的 失魂的 落魄的精神

CHORUS:
在人山人海的面前我大声唱着
就算我 再没力气 再没勇气
当扶持自己的就只有我自己 我继续唱着
就算你 已经忘记 已经远去
当相信自己的就只有我自己
I WILL SING THIS SONG TO ME


当你听见这首旋律
请想起我的眼睛里 留给你的泪滴
当你听见这首旋律
请用力勾起记忆 学会说的对不起

这是忧郁的 淡淡留着开心的旋律
告诉你 伤心的 失魂落魄又迷路的我
在追寻
(CHORUS)
就算你 已经忘记 已经远去 我继续唱
当相信自己的就只有我自己
SING THIS SONG TO ME

Comments