Fri: Singing!

*原来我在睡觉时潜意识也会注意到周围在发生的事wor! No wonder I responded to HL’s call in the middle of the night…haha.*

My eye pain lessen le which is gd. During writing tut, a stupid wasp flew into class and created some bit of commotion ard…haha…esp when it was flying towards JS…that was funny cos she was wearing yellow-striped black sleeve shirt…lol. In the end, JP killed it with his foot…that ended the noise as well. *大家都是城市来的孩子啊!*

DW said in his mail entitled“生命在于享受”…hmm yeah…we shld enjoy as much as we can in life. “All work and no play makes xxx a dull person”…this makes 100% sense!

*Stupid now got 2 essays to write le: Philosophy and Politics!!!*

WZ, Jac & me went singing from 4-7pm…RMB45. We booked the mini rm and the sound system is a bit poorer compared to small and middle-sized rm ba. I bought a cute Snoopy tee for RMB18. We went香港自由茶餐厅to eat dinner…I tried the咖喱猪肉意大利面 (RMB10)…super nice o! WZ & Jac went buy corn and we got 2 free corns from the seller as well~ woo! On our way back saw阿波cutting hair for his gf right outside the salon haha! Oh yeah...saw my song lyrics“原来我还爱你”in ZUCC's newspaper新锐~cool!

Before I go to ShangHai tml, here's a song lyric to celebrate a happy day!

纳维斯达:那位是他
我的眼睛看见曙光 琴曲音符在窗外飘荡
飘过窗前飞向远方 动听它穿梭大街小巷

我心里看见了一个他 心跳节奏不肯放慢
小鹿乱撞不听使唤 在他面前脸开始发烫
我的他 就要是他 实现我的愿望


CHORUS:
我的纳维斯达 我的那位是他
Oh给我快乐的那位是他
让我忙着想念的纳维斯达
Oh让我爱情开花的就是他
Oh~ You’re the one My only one
Yes纳维斯达遇见你是我的全部
能这样和你一起感觉生命的幸福


我的记忆九成都是他 他的笑容他的牵挂
那天知道我们往同一个方向 牵起手呐喊
Ah hem~
我的纳维斯达 我的那位是他
傻傻的他逗我开心不说难
安静的他陪我乱喊不说烦
温柔的他哄我 一声宝贝就够
体贴的他还说早就准备了我们的家
(CHORUS)
只要是他 一定会看见我所有的愿望
因为是他 所以才听见我心里的渴望

Comments