Random

*Grr…so cold today…my fingers damn numb le.*

During news tut today, 王老师very random…as usual. He was talking about the slides, then suddenly cough…then he said sth like smoking nt gd for his voice…“我还是戒烟比较好,大家,鼓掌吧!”LOL right!?

Dinner I wanted to order from随便吃吧…*addicted to the duck rice*, but everyone else eaten dinner le. The paper said only ordering more than 2 dishes can送外卖. I called the person, explained 2 times my doubts…then he like very “pek cek”, ask me where I’m located at. I reply him le then suddenly he said:“现在我很空,可以,我懂你是谁。” OMG…seems like we SG students eat too many times from there le until they know who we are man~ lol.

*Seems like every wkend oso got hwk…so“充实”ah~*

Wrote the lyrics below when I got inspiration from黄义达's“那女孩对我说”.

我爱的这个男孩
我爱上了一个男孩
却不知是否应该爱
他不坏 他不耍赖 可是他太乖

我爱上的这乖男孩
为了一个伤了他的女孩
没有了爱 站不起来

可惜他没发现 墙角躲着另个女孩

CHORUS:
试着听听我打从心底对你的爱
一声一声呼喊着热情的澎湃
若你不肯放开心底最深的阴霾
接受我的爱又怎会明白
就试着今天起忘掉从前的失败
我会出来陪你烦恼丢进大海
若你不肯擦掉心底最深的伤害
接受我的爱又怎会明白


我爱上的男孩
我愿意大声表白
但我害怕 深深的伤害 你会不敢再爱

我爱的男孩
没了她还有我一直等待
请你回过头来 我这个女孩就会有爱
(CHORUS)X2
试听我的爱 试着接受我这个女孩

Comments