Got back my philosophy assignment...satisfied la.

News tut Jac, JQ & I in a grp... we went to interview Mr骆强 the鸡蛋灌饼seller~ He very friendly and nice to chat with! We were laughing along haha...and tempted by the food!

Saw WT, PP they all gg singing... haha. Went on to find HL they all...HL bought a long sleeve shirt. Then Jac, me, WZ & Michelle went to sing at卡拉鼠~ happy mah since finish interviewing...lol.

Night ate a lot for dinner sia...双球冰淇淋...both honeydew flavour~ Michelle and WZ ate北京烤鸭too. Jac had her fruitjuice and鸡米花. We all ate Sushi too...me ate 2 long ones somemore...RMB6 in total. Got ingredients like crabmeat, pork floss, tomato, crispy油条...nt bad...juz very full.

I bought a "Cross-bling" ring as well...RMB13...last time I went in to buy the lady said RMB28+...my god...so big diff.

Jus to end my blog for the day... a song lyrics I wrote...and haha...I had S.H.E in mind when I wrote this song... but if u think it is somehow a bit similar to"说你爱我"...I got to say NO NO o~this lyric was written way before their PLAY album came out.

说不出口
一直有种痛 眼睛里的痛 说不出
一直觉得寂寞 发自内心的孤独

失去之后的痛 彻夜难眠的苦痛
我懂 我了解一个人在黑夜与风并走
的感受你也就不用多说
剩下那些甜言 留给下任女朋友

无法言喻是我最难过
最舍不得的时候却还说不出口
伸出我的手
抓着让你别走

CHORUS:
那机场就要说再见的时候
很多话咔在喉咙 要我顺序说什么
我需要你 我爱你 我想你
还是要我求你不要走
我就是说不出口
我不能没有你 我是真心喜欢你 我会挂念你
如果我们真的心灵相通
就算我不说你也会懂


我了解一个人在黑夜与风并走(那些寂寞)
的感受你也就不用多说
剩下那些甜言 留给下任女朋友(我的心好痛)

无法言喻是我最难过(真的难过)
最舍不得的时候却还说不出口
伸出我的手(握着你的手)
抓着让你别走(真的不要走)
(CHORUS)
如果真的心灵相通 我也就不会
习惯那种痛 眼睛里的痛 说不出
才不会习惯觉得寂寞 发自内心的孤独
最后说不出口

Comments