里外都寒冷的星期二

*Suay…history txtbk had to have missing pages…pg 221-236!*

Lunch had意大利蘑菇面…it’s the nicer one among the 2 I bought from欧尚I reckon. Eat too much炸混沌without sauce is very腻的.

*AADBSK II…I’m waiting for the arrival!!!*

*若不能有宁静,那以音乐(尤其是upbeat/rock songs)来与世隔绝,就能有效地减少我的烦恼和压力哦!*

*唯一让我想回家的念头,就是家人。
这世上,就只有两种人会伤害到我:家人和好朋友.*


*心脆弱,越想越抑制不住泪水,眼泪真的模糊了视线,溢满后流了出来。这时候,请不要看我。*
PS:这里的食物已经够咸的了,干嘛还要让我尝到“咸水”呢?

*My dearest family and good friends, please be healthy and take care of yourselves when I’m nt in SG. 不要让我担心啊.*

Comments