朋友一生一起走~

当朋友不容易,
当好朋友更不容易;
当长久的好朋友难,
当长时间不见面的好朋友难上加难。


Seeing JQ & LF’s friendship so细水长流, really happy for them. We all have friends, and we all know that best of friends dun exactly last in life. They are only there for that moment, to be with u thru ur laughters and tears.当然,例外总是有的. Ysn突然觉得应该写下什么为她们“祝贺”…as a gift to their friendship…so wrote this song lyric…finished it juz few mins before 12am haha! Who’s who in the song lyric…haha…ppl can easily guess ba.

*友谊万岁!*

谢谢你
遇见了你
太阳照亮了我
心里开起花朵
香香的味道我们都喜欢

遇见了你
赶走那些乌云
送我一些星星
闪亮的夜空我们都喜欢

CHORUS:
谢谢你那么善良
教会我不要害怕
谢谢你那么迷糊
让我做你的支柱
谢谢你那么乐观
给我没有过的勇敢
谢谢你包容我的任性
还有一切的一切
你说过好朋友不用说谢谢
才让我发现
你对我的好大过整个世界


遇上你
幼苗长成了大树
大风大雨吹不走
你说很坚强的我厉害吗

遇上你
北极也出现曙光
黑夜不会再漫长
你说开朗的我可爱吧
(CHORUS)X2
谢谢你
珍惜从来不是容易的东西
不管怎样 朋友
我们说好走到未来去

U ppl shld see our rm at night…becoming like stock market haha…3 ppl discussing about online buying stuff~ 11pm is the “stock-closed” time everyday lol.

*越来越担心行李装不下…需要cargo就麻烦了~*

Dinner went舟山with QW, Michelle and HL. QW难得at night go out leh~ I think I’m starting to love the hotdog and里几肉(RMB1.5)HL usually eat. Anyway, we went to eat at小长今…4 of us spent RMB26.50 each…ate烤鱿鱼(RMB30)、铁板Unagi(RMB28)、泡菜拉面(RMB12). All dishes taste super nice but the Unagi abit少leh. I realise其实我也没有那么讨厌泡菜的味道嘛! Bought egg tarts for breakfast tml. On our way back, got this 2 young kid no manners one…run run run knocked into Michelle.

Anyway, HL & I ate哈密瓜冰淇淋(RMB2)…nice o. HL said one of the sellers looked like No.21…yeah a bit ba. On our way back, HL mentioned that her idol, Richie Ren long ago got a song entitled “绝望的生鱼片”, Michelle and I made fun of the title. Michelle at 1st didn’t catch the exact title, so she said: “鱼肉片?”…I gd-hearted want to correct her but still said wrongly:“鱼片。”…HL almost fainted laughing ba LOL.

Comments