Kinda suay

Nt quite a day for me.

Before gg out for interview, spec had to break. Got to waste $28 do e glass.

Almost tripped while walking the stairs.

2 stupid Malay guy anyhow scold me when I cross the road..(nt racist here definitely)... I mean I walk the way I want mah... need them管!?

Got stepped on the shoes here and there by ppl... and without saying SORRY as well. Wat the!?
HAIZ.

Went interview GMASK shop de manager. Ben helped took pics... haha. Not bad ah! Then we went Causeway pt. Guess who I saw there? BOB! Wonder he saw me mah... outside Metro.. we walked past... he was like blur blur de dunno looking for who... most probably his family haha.

Was watching Korean variety show选择男女 the whole day ysd.. very fun leh! I tot Brian (FTTS) looked bit like李准基 haha...

K, a song to “纪念”my suay-ness today.

不顺的一天

工作的第一天 闹钟和我作对
早餐都还没准备 哎呀呀 哎呀呀
几分钟之内 头发乱吹衣服乱配都不对
把门锁好以后惊觉钥匙在里面
手机也在沉睡

CHORUS:
是我碰上了哪只倒霉鬼 一切都不如我所愿
是哪一只倒霉鬼在作祟 所有不如意全实现
是我的罪 坏运气跟随
不顺利的一天要怪谁

踏进大门跌倒 翻文件时候睡着
流口水的模样他们全部看到 哎呀呀呀呀
现实中必争分秒 老板对我大呼小叫
结果就是熬夜通宵
我才发现其实肚子还没填饱

(CHORUS)

压力排山倒海我头就快要爆
拿起电话拨通电话聊一聊
不是不通就是装作没空 哎呀呀 哎呀呀
累得我摊在床上一动也不能动
当眼皮就快要垂下来的时候
一阵雷声轰隆隆 ~OH NO~

(CHORUS)
OS: 我真的倒霉透!!!

Comments