Busy but Happy yet got Worries

Finished rushing my 800++words de hair fall article. Hope SH accepts it.
Also rushed the events which I almost forgot to do…lol

Today’s MYpaper got 72pages, but I don’t really like it honestly. It’s like tabloid version of “classified ads” lor…too many advertisements le.
*Oh yeah, HL…can go take a look at the guy who looks like “Mr. R” I said…photo in the paper.*

Half of the reporters nt in office today. No papers tml mah. Haha. But Michele busy like siao today…lol.
Got mypaper scream party t-shirt *Ahem, only STAFFS got~haha*…M size but it looked very small like size S…WL even say wanna do sth to the shirt haha… many of us were scolding the shirt why so small..haha LUCKY in the end after mum’s stretching and pulling exercise she did for my tee, it fits me wonderfully gd. Lol~

Lunch went mac eat with Jacklin, LX, MZ & QW. MZ wore the Shrek hairband back to office..so cute haha~

Fri got to do article for paper and web, vodcast. Wish me luck. I scared can’t grab those上班族. *Pray* Night go PARTY~woo…sounds gd ah… with HL, Alex, Bel, ZY they all gg…hope it’s fun and NOT WORK for me! Haha~ *Missy SH & KL, pls!!!离我远远的~Other reporters oso ah…* LOL! Sat gg Mayday’s concert, with Jacklin. Will help her write a bit…haha.

*Oh I wanna go Book Fair see DBSK stuffs.*

Mood nt bad…share 2 self-written song lyrics with you guys. Somehow when I wrote the 2 songs, I had S.H.E in mind. Yes…haha.. dun ask me why. Just find that it might suit them if sung as a song. Lol.

放了手
下雨天 一个人的象征 泪流的画面 都在
幸福呢 破碎的玻璃片 刺伤一颗心 痛了
那公园 步伐都好缓慢 慢动作疗伤 对了
蓝海边 船只鱼儿漫游 就是两个人 少了
在窗外 车子人们匆匆 这雨水四溅 模糊
旧照片 留着浓浓香味 却刮花了脸 再见

CHORUS:
我们放了手 离了开 再也不见
以往甜蜜的笑容 从放了手那刻起不再见
我们放了手 你牵了她的手 我不想见
以前保留的温馨 从此以后扔到了远远
我们放了手 我把自己反锁 不要见你
以后的路我会走 从今起不再是等你的傻女孩


没变 花儿的芬芳 蝴蝶还在盘旋 的花园
蜕变 工作更勤奋 新的想法一切 是演变
放了 相信是美好 等待的是惊喜 超欢迎
(CHORUS)X2

原来我还爱你
你又再一次的远行 对我说着世界的神奇
就在机场的分离 我忍不住向前抱紧你

CHORUS:
原来我还爱你
放不下的自尊心 终于松了口气
原来我还爱你
地球不停旋转 弄不慌我爱你的心
原来一直爱你
不想就此放弃 让你远离
原来一直爱你
你说回来遥遥无期 好想告诉你 请不要去

因为生活的不一定 你常要飞来飞去
因为自己对感情没信心 又和你斗嘴
我不是故意 我明白你的筋疲力尽
只是安抚不定我的情绪
(CHORUS)X2
你又再一次的远行 对我说着世界的神奇
就在机场的分离 我忍不住向前抱紧你
请为了我 不要离去

Comments