Happy Mothers’ Day

Mothers’ Day on Sun.
Today wrote a hilarious poem for mum, 莫名感动, gonna be on MYpaper tml.
Oh god, got photo by-line as well…omg…

On the train back, saw this malay parents with their child.
The baby had a tube in the mouth. Watery eyes.
The mum realised the MRT very warm, used her letter envelope fan her child.
*How I wished I had a fan on my hand then, to give it to her.*
The father’s eyes also red red…
All of a sudden,
突然明白父母的爱很伟大.

Since Mothers’ Day coming,
aside the poem I wrote today,
sth for mum I wrote quite sometime ago.

妈妈,只要你听见

[我在这里为你唱首歌
我的歌也许不是最感动人的
歌它说不完我想对你说的话
也唱不尽你为我付出的汗水
妈妈 只要你听见
我的倔强曾让你心碎
我的任性曾教你难为
但现在我懂了我了解
妈妈 只要你听见

我站在这里为你唱首歌
我不管歌不能打动每个人
只在乎妈妈听了会快乐
心里深深藏着好久的感恩
妈妈 现在请你听着
从现在开始让我担心你
从现在开始让我照顾你
从现在到以后让我证明what love means]X2
妈妈只要你听见 听见我说
OS: From the bottom of my heart: I Love You, Mum

This song’s inspired by 掌声响起, cos I tot that song very touching.
Guess it’s wat I hav been doing and hope to continue to do when I GROW UP.

Comments