家家有本难念的经

Caught the latest episode of棒棒堂with星光帮on the show...pk-ing with them.
One of the judges was林志炫... whoa listening to him sing "The power of love" is a享受... prounciation gd, vocal powerful and plus that long, long note he pulled off near the end was amazing. I thought小杰's own compo was nt bad... he really gg towards创作路线ah haha. 黄靖伦's one man show was a bit tough la... even though “伦老师”'s funny lol. 简凤君and林芯仪's duet was super powerful! I love the song“河”now~ Eh bad thing was that I didn't exactly like Sugi's rendition of“我只在乎你”.

妈妈说:“家家有本难念的经”...
我认识的他,真是这样的一个人?
小时候,他对我真的很好...很疼我。
但我毕竟是害羞的小女生嘛,总是会想保持些距离。
对我是这样,那对自己的家人不应该就更好吗?
奇怪了。。。现在的他竟让我觉得可怕。

对啦,有时候...人还是保持些距离比较好。

我想,家里的事,自己懂就好了,就够了。
就算在这里写下了复杂,你们也只会看得傻傻...甚至还会胡思乱想。
既然我也不会把事情完整地写下,那干脆还是作罢。
*阿弥陀佛...从今以后,我一定不会在这里“念”我家的“经”给大家听啦~*

Comments