Accompanied WZ to NTU for her medical check-up. Lucky this gal stay hostel cos she feels giddy even on the bus journey to sch lol.
*对于健康检查。。。我会害怕。*

Then went to JEC Zingdo for WZ's korean meal cos she's gt a craving for tat. Well, I had cheese and pepper sausages instead. After tat, we went JE lib to look for books on psychological tests but can't seem to find them, so both of us sat down and chatted till 8+pm.

Anyway, we chatted a lot on the topic "singing". Haha... I can talk endless on this topic ba lol... WZ seems so blur about whether her voice is "real/fake"... which is funny haha!
I admit that I'm nt the kind of person who enjoys grp singing but I dun mind attending such sessions once in a while~ *朋友之间的聚会比较重要嘛!* I may come across as being more serious in singing to others... *yeah that's true haha* But, I really hope this doesn't become the "source of stress" whenever ppl have the thought of gg to k-sessions with me haha.
*每个人唱卡拉ok都有属于他们自己的模式,而我一点都不排斥不同的模式。*

2 song lyrics I wrote years ago...
叛逆
不知何时自己开始不听话
不懂何时我就变得孤僻
这需要自由的年龄
我渴望束缚远离

了解了…
我知道自己是叛逆才不听话
我也懂自己是叛逆才会孤僻
这懵懂无知的年纪
我不要被绑住~~OH~~
CHORUS:
叛逆是我现在的心情
坏事情我会做尽
不了解与任性 使我对谁都存敌意
想闯入我的内心 我会恨死你
叛逆是我如今的性格
读书家务我没兴趣
别想说服或靠近
请你们隐形 让我冷静


要看到重前的我 恢复以前的我
不是没有可能
只是暂且让我慢慢适应
叛逆的我也许才不会逃避
懂得面对…


时间太快
闹钟响 跌下床 进厨房 乒乒乓
拿锅子 煲熟面 匆忙吃 快啃死
回房里 换制服 瞧时间 八点啦
快找人来救命 上学迟到 时间惹的祸
都是都市时间过太快 害我忙

到学校 天色暗 才晓得 搞错啦
原来到头只是白忙一场
这一切 若要怪 就时间 它太快
害我喘不过气 差点拜访医院
Chorus:
OH~ 时间你是否可以慢点
OH~ 时钟你可否暂时头脑秀逗点
这样时间才能慢 我也不用赶
放过我 给我自由一秒钟


若世间 你不存在 恐怕行不通
所有人 也要准时 没你叫不醒
所以嘛 做好本份 负责催促我
真得搞不懂 对你又爱又恨
偶尔没有你 我还真不习惯
(Chorus)
还是迷糊的我 不懂不明白 要你干嘛?

Comments