Tution with Goklas... he looked like he hasn't wake up haha.
Went for singing lesson with WZ. Listened to beats and backgrd music again. We each sang a bit and Felix gave comments. Was freezing in class sia.

*我真的放下了。感谢你听我的话,替自己着想。*

QW came over my house in the late afternoon, after we bought dinner from market. We were watching variety shows with 2PM on it all the way lol. One particular scene was in "Introducing Star Friends" whr Lee Teuk danced in a dino costume... totally lovable there!

Anyway, there would be no singing lesson nex wk cos of Felix's "R.O.M" lol. *Yeah... ending his bachelor life~* Our hwk is to prepare an 8mins talk + singing performance item each. I already gt some idea in mind... and at the same time, this song lyric juz came to me on the tot of tat.

不城市的城市人

或许有点自欺欺人
出现童话故事里的稻草人
怎么可能开口和我说话呢

努力学着 错不再错
跌倒自己爬起变成了大人
感受痛了 眼泪掉了
我的人生被谁决定着

这个城市做了一个选择
多我一个躲起来的人那又怎么
这里黑暗寂寞很怕人
叫我如何融入强迫不做自己呢


CHORUS:
我想自由 飞向天空
蓝色是我做梦的颜色
我有一个梦想要完成

城市的歌 情仇爱恨
不是纯真该过的人生
让我离开这
不看所有悲欢离合

看见身边的人每天自生自灭着
拖着从前的温暖挣扎着
带着微笑的面具心里却苦苦的
说是谈笑风生你又了解我多少呢

这个城市做了一个选择
多我一个躲起来的人那又怎么
这里黑暗寂寞很怕人
叫我如何融入强迫不做自己呢


CHORUS:
有勇气么? 飞向天空
蓝色是我做梦的颜色
我有一个梦想要完成

城市的歌 情仇爱恨
不是纯真该过的人生
让我离开这
不看所有悲欢离合

或许这样有点自欺欺人
放下行李孤身一人走了不负责任

学会重生 错不再错
跌倒自己爬起变成了大人
天快亮了 嘴角扬着
我的人生是我的选择

Comments