3rd last day in China...

Morning went for a meeting with this 沈tour guide person…her Eng very American-slang…nt bad though. A lot of ppl nv go for the meeting and Ah Cheng was very pissed off…he went door-to-door to ask those ppl go lor…scary sia. He in a bad mood la…morning HL and I went to ask him for key to put those things we wanna pass to nex batch de in a rm… he was like: “Why don’t you bring it over ysd leh?” What the!?

*My luggage weigh 29kg…好险~*

Staying at hm whole afternoon watching some Lollipop’s variety show and eating芝麻绿豆.


*Face has been burning red...haiz...stupid weather!*

你不懂
我一直对你好
你不懂我的烦恼
明明已经争吵
要在你面前开怀大笑
我做不到

我越是对你好
你却越是不了
心里挣扎着是否该这样
还是要放弃

难道真的不再说话
难道对不起不行吗
你还生气对吧
CHORUS:
以为天亮以后
会得到原谅
我们沉默了很久
房间里很不透风
你不懂

我想是我做错
没理由找借口
背对着快乐的寂寞
你就是不懂

我一直对你好
你不懂我的烦恼
我越是对你好
你却越是不了

我们一起大笑好不好
我们一起流泪好不好
一个拥抱
一起祷告
一起回到开始怀抱那段美好
(CHORUS)X2
我们一起大笑好不好
我们一起流泪好不好
你懂了就好

Comments